fbpx

Cum sa ai un par sanatos?

Cele mai groaznice zile sunt cele in care parul nu sta cum trebuie orice i-ai face. Dar cum sa ai un par sanatos? Provocarea este că șuvițele tale sunt în mod constant predispuse la deteriorare, subțiere, uscăciune, rupere, electrizare și multe altele. Cu toate aceste potențiale tensiuni, nu este de mirare că a avea părul sănătos necesită eforturi pentru a-l pastra luxuriant. Și în timp ce nu există o scurtătură secretă pentru un parul sanatos, să-ți faci timp pentru a menține firele puternice merită angajamentul. Cu mici modificări la rutina zilnica, menținerea sanatatii părului poate fi fără efort. Asadar, cum sa ai un par sanatos?

Perie parul inainte de a-l spala

Când părul este umed, este mai vulnerabil la rupere, așa că descurca-l bine când este uscat. Perierea părului uscat distribuie uleiurile naturale de la scalp până la capetele părului. In plus, dupa duș este deja neted!

Foloseste balsamul corect si cu grija

O picătură de balsam este suficientă. Aplica balsamul mai întâi pe varfuri, apoi îndrepta-te spre scalp. Este important să te asiguri că scalpul tau are hidratare. Lasă-l un minut înainte de a-l spăla. Dacă esti dependenta de șampon spray fara clatire, este ok deoarece acest lucru este deosebit de important pentru a preveni uscarea scalpului.

Fa-ti timp pentru masca de par

Pentru a menține parul hidratat și neted, utilizeaza o mască de păr hidratantă sau un balsam cel puțin o dată pe săptămână. Chiar mai frecvent dacă iti speli parul mai des.

Fii atenta la ingrediente importante

Cand exista opțiuni nenumarate de îngrijire a părului, cum îl alegi pe cel potrivit? Pe măsură ce alegi produsele, restrânge opțiunile căutând ingrediente de întărire, care vor hrăni firele de par. Cauta produse care contin ulei de nucă de cocos, ulei de argan, aloe sau spirulina.

Mananca echilibrat

Știi deja că esti ceea ce mananci. Părul tău este format în cea mai mare parte din proteine, așa că este important să ai o dietă echilibrată de alimente bogate în proteine. Adauga acesteingrediente în lista alimentară: peşte, carne, ouă si fasole. Alte surse bune de hrană pentru păr: fructe de pădure, spanac și avocado, împreună cu orice altceva bogat în vitamine C și E, care ajuta la creșterea producției de colagen, ceea ce duce la creșterea unor fire mai puternice.

Scade temperatura apei

Desi o baie cu aburi poate fi extrem de linistitoare, a face un duș foarte fierbinte zilnic iti poate irita scalpul și poate slăbi părul pe măsură ce crește. Păstreaza temperatura caldă și, la sfârșitul dușului, poti face o clătire rapidă cu apă rece pentru a inchide porii, pentru a crește strălucirea și a menține părul sănătos.

Dormi pe matase

Schimba fata de perna din bumbac pentru una din mătase. Îți protejează părul si reduce cantitatea de frecare dintre păr și țesătură.

Taie varfurile des

Ai nevoie de tunsori regulate pentru a te asigura că șuvițele rămân sănătoase și nu se despica la varfuri. Dacă nu doresti să pierzi din lungime, cere stilistului sa ia putin doar vârfurile, sa scapi de capetele deteriorate, dar sa pastrezi lungimea. Se recomanda sa mergi la fiecare două luni.

P.S: Asa cum am scris la inceput, aceste sfaturi te ajuta la mentinerea parului sanatos. Dar, daca ai nevoie de sfaturi pentru ingrijirea parului, nu stii ce problema ai sau ce solutie sa alegi pentru problema parului tau, specialistii Regivero sunt gata sa te ajute oferindu-ti gratuit o consultatie online/telefonica. Aceasta consultatie te ajuta sa identifici problemele si solutia potrivita pentru tine. Tot ce trebuie sa faci este doar sa completezi chestionarul si un specialist te va contacta pentru consultatie gratuita. La finalul consultatiei are pregatita pentru tine o surpriza.

regivero.ro/

Articole recente:

Lasă un comentariu