fbpx

Reducerile verii la imbracaminte si incaltaminte

Gaseste in oferta noastra produsul pe care ti-l doresti! Reduceri de 20% la imbracaminte si incaltaminte. Vei gasi espadrile, sandale, pantaloni, bluze, rochii, fuste, salopete, compleuri. Modele de dama si copii.

[wpdevart_countdown text_for_day=”Zile” text_for_hour=”Ore” text_for_minut=”Minute” text_for_second=”Secunde” countdown_end_type=”date” end_date=”14-08-2020 00:00″ start_time=”1594492240″ end_time=”0,1,1″ action_end_time=”show_text” content_position=”center” top_ditance=”10″ bottom_distance=”10″ countdown_type=”button” font_color=”#000000″ button_bg_color=”#3DA8CC” circle_size=”130″ circle_border=”5″ border_radius=”8″ font_size=”30″ countdown_font_famaly=”monospace” animation_type=””]Oferta a expirat[/wpdevart_countdown]

Cumpărăturile online vă pot economisi bani. In special când profitati de reduceri online, oferte ale zilei, fără taxe ascunse și oferte de transport gratuit.

Comerciantii nu oferă întotdeauna aceleași oferte în magazinele fizice ca in cele online, deoarece costul conducerii unui sediu fizic poate fi considerabil mai mare decât pentru un magazin online. Factorii, cum ar fi chiria, energia electrică, plata salariilor, taxele si multe alte altele contribuie la cheltuielile generale ale activității într-un centru comercial sau orice alta locatie fizica.

Comerciantii au descoperit că pot satisface nevoile clienților, dar cu cheltuieli operaționale mult mai mici, cu o locație online și nu cu un magazin fizic. Vânzătorii online buni transforma apoi economiile in oferte pentru clienții lor, reducând costurile produselor. Astfel, putem cumpara imbracaminte si incaltaminte si multe altele la preturi mult mai mici, dar care au aceeasi calitate.

Comunicarea cu magazinele online este adesea simplificată cu răspunsuri automate la întrebări. Adesea au angajați mai profesioniști și mai instruiți decât cei găsiți în magazinele fizice. Politicile de servicii pentru clienți sunt clar menționate pe site-uri de renume pentru a reduce orice confuzie a consumatorilor. Reprezentanții de vânzări live bine pregătiți sunt pusi la dispoziția celor care au întrebări fără să aștepte la coada sau să caute un angajat al magazinului.

Vanzatorii par să se întoarcă la un concept mai esențial: „Iată produsul, iată cat te costă și iată care sunt avantajele cumpărăturilor la noi”. Magazinele online se dovedesc a fi cele mai bune la adaptarea promoțiilor pentru a face față unei abordări mai simple.

storel.ro

Lasă un comentariu