fbpx
alternative naturale care inlocuiesc aspirina
alternative naturale care inlocuiesc aspirina

Alternative naturale care inlocuiesc aspirina

“Hrana să vă fie medicament, nu medicamentul hrană” a spus Hipocrate. Acest citat istoric este un adevăr categoric și se aplică și celei mai folosite pastile pe care o cunoaștem astăzi drept aspirină. Așa că, în loc să apelezi la medicamente, îndreaptă-te către bucătărie pentru aceste alternative naturale care inlocuiesc aspirina!

Aspirina: întrebuinţări şi efecte secundare

Aspirina provine de la Spiraea, un tip de arbust care conține ingredientul cheie: acidul salicilic. Aspirina a apărut pentru prima dată din scoarța de salcie, când indivizii mestecau scoarța pentru a reduce febra și inflamația. Încă se mai găseşte aspirină naturală din salcie.

Efectele secundare ale aspirinei includ arsurile la stomac. Deși persoanele suferă rar de reacții adverse grave, aspirina poate provoca vânătăi și sângerări ușoare, dificultăți de auz, greață și vărsături persistente sau severe, oboseală și amețeli inexplicabile și sângerare a stomacului sau intestinelor. Aşadar, haideţi sa vedem ce alternative naturale care înlocuiesc aspirina putem găsi.

Dieta antiinflamatoare

O dietă antiinflamatoare este un model alimentar menit să reducă inflamația în organism. Și în timp ce inflamația este un proces normal de autoapărare a organismului, prea multe răspunsuri inflamatorii pot produce boli cronice. Există numeroase cauze ale inflamației, inclusiv declanșatoare externe, cum ar fi bacteriile, virusurile și alimentele ingerate. Poţi combate și reduce inflamațiile prin completarea dietei cu alimente antiinflamatoare, precum avocado, fructe de pădure, legume crucifere, frunze verzi și nuci.

Dieta pentru o inimă sănătoasă

Trebuie să reduci produsele extrem de procesate şi cu adaos de zahăr și sare. Creşte cantitatea de cereale integrale, fructe și legume proaspete, proteine slabe pe bază de plante și surse de grăsimi sănătoase.

Acizii grași Omega-3

Acizii grași Omega-3 s-au dovedit a reduce nivelurile de inflamație în organism și sunt cunoscuţi pentru rolul lor în sănătatea cardiovasculară şi în reducerea anxietăţii și depresiei. Peștele gras, precum somonul, hamsia, heringul, macroul, tonul și sardina, conțin cantități mari de acizi grași omega-3, acid eicosapentaenoic (EPA) și acid docosahexaenoic (DHA), care au efecte antiinflamatorii. Nucile, uleiurile de măsline și canola, inul și semințele de chia sunt cele mai valoroase surse de omega-3.

Ghimbirul

Rădăcina sau tulpina de ghimbir este adesea consumată proaspătă, uscată, sub formă de ulei sau sub formă de pudră. Este aromat și picant ş completează adesea bucătăria chineză. Dar ghimbirul oferă mult mai mult decât aromă alimentelor, deoarece are și beneficii antiinflamatorii, binecunoscute în medicina alternativă. Ghimbirul poate trata afecțiuni cardiovasculare, cum ar fi ateroscleroza și hipertensiunea arterială, pe lângă calmarea durerii legate de exerciții fizice, menstruații, dureri de cap și diverse forme de artrită.

Turmericul

Turmericul a fost utilizat pentru a trata un număr mare de boli inflamatorii, printre care durerea de cap şi artrita. Curcumina, produsul chimic care oferă culoarea vibrantă a turmericului, reduce inflamația și combate infecția. Turmericul poate să îmbunătățească circulația și să prevină coagularea sângelui, în timp ce aplicarea locală poate gestiona durerea și rănile pielii, inclusiv vânătaile.

Tămâia

Tămâia este rășina din copacii Boswellia originari din Arabia și India, care conferă proprietăți farmacologice de o eficacitate dovedită clinic. Acizii găsiți în uleiul de tămâie sunt folosiţi în tratarea unei game de afecțiuni inflamatorii, atenuarea durerilor de dinți, a durerilor bucale și a stresului.

Mușețelul şi lavanda

În timp ce mușețelul nu poate viza inflamația instantaneu și direct, acesta poate ajuta la atenuarea celei mai des întâlnite cauze: stresul. Stresul continuu și cronic duce la o inflamație sistemică a organismului și crește riscul bolilor de inimă. În timp ce este utilizat pentru proprietățile sale liniștitoare și relaxante, cercetările indică faptul că mușețelul poate calma nervii.

Lavanda funcționează similar cu mușețelul, reducând anxietatea, neliniștea și nervozitatea. De asemenea, te pot ajuta suplimente şi vitamine pentru oboseală.

P.S. Primul pas pentru a îndepăta efectele stresului este acela de a descoperi cauzele. Află acum ce îţi produce stările de anxietate sau nervozitate.

Tu foloseşti alternative naturale care inlocuiesc aspirina?

viataverdeviu.ro

Articole recente:

1 comentariu publicat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*